nightlight

Alla inlägg under april 2010

Av lollo de du ^^ - 28 april 2010 17:55

nu är jag mee på en tävling på fokis blogg ^^

man kan vinna 3 valfria tröjor från Phoenixtshirt

det här är tröjorna jag vill ha ^^

jag säger bara lycka till alla andra och sitter och hoppas jag åtminstonde vinner en tröja(fast jag brukar nästan aldrig vinna :(   )

om ni själva vill vara mee i tävlingen är de bara att gå in på fokis och läsa instruktionerna ^^

goodeligood luck :D


haa deee så bra gullnosar ;)

 

(extra medelande) var snäll mot alla du bryr dig om för att de ska bry sig om dig  


Av lollo de du ^^ - 26 april 2010 15:49

Hur man upprätthåller galenskapen i livet

  • Vid lunch, sitt i din parkerade bil med solglasögonen på. Peka på förbipasserande bilar med en hårtork. Se om de saktar in.
  • Sök dig själv via växeln. Försök INTE förställa din röst.
  • När någon ber dig om hjälp, Säg: jag delegerar!
  • Varje gång någon ber dig att göra något, fråga om de vill ha pommes frites till det?
  • Ställ sophinken på skrivbordet med en lapp med texten: Inkorg
  • Häll koffeinfritt kaffe i kaffeautomaten i tre veckor. När alla
    har kommit över sitt koffeinberoende, byt till espresso.
  • I minnesfältet på alla dina inbetalda räkningar skriv: För sexuella tjänster.
  • Avsluta alla dina meningar med: "I enlighet med profetian."
  • Använd inte punkt
  • Så ofta som möjligt: hoppa istället för gå.
  • Fråga folk vilket kön de tillhör. Skratta hysteriskt när de har svarat.
  • Specificera att din drive in order är för att "ta med".
  • Sjung med på Operan
  • Gå på poesiafton och fråga varför dikten saknar rytm.
  • Häng myggnät runt ditt skrivbord. Spela band med djungelljud hela dagarna.
  • Fem dagar i förväg talar du om för dina vänner att du inte kan komma på deras fest för att du har huvudvärk.
  • Be dina arbetskamrater tilltala dig med ditt Gladiatorsnamn, Rock Hard, eller varför inte Snöret......
  • När pengarna kommer ut ur bankomaten, skrik "Jag vann!","Jag vann!" "Tredje gången denna vecka!!!"


ska ha fotboll lite senare ska typ åka om 50min... blir kul för jag behöver sparka på något!!! på gympan körde vi brännboll och det suger jag på och låt säga att jag är ingen bra förlorare...


have a good day

 

Av lollo de du ^^ - 25 april 2010 18:42

ok lite flummig titel (det finns en, max två personer som förstår den...)

är hemma nu och komm på att min laddare ligger kvar hoss lydia och min mobil är urladdad... men jag komm på att om man kopplar mobilen till datan så laddas den!!! so that is good ^^

  

x)

jaa jag och lydia testade att göra egna frapinos... de blev inte särskilt lyckade...

jag gjorde det ENORMA misstaget av att blanda ner saft i min. :( det var inte gott...


ushheliussh imorn är det skola!!! suck jag tkr att måndg ska vara en del av helgen. och fredagen med. och onsdag är ju mitt i veckan och då borde man ju få ledigt. och då på torsdan så är det bara en dag kvar till helgen och då orkar man inte gå till skolan! men tisdag går bra!!!


Jag och lydia målade ju föråd i dag och två personer ringde under tiden...  och de förstog inte att "jag står på en stege och målar ett skjul" är ett snällt sätt att säga "jag vill inte prata med dig" så de fortsätter babbla... suck vart ska sammhället gå???


ska typ bada i lacknafta för att få bort all färg x) har fått bort det mesta men inte allt ;)


dagens citat:

"its complicated"

 

Av lollo de du ^^ - 25 april 2010 09:06

goddagens godagens!!! är fortfarande lite trött men vaknade när jag fick testa det lydia dricker varje morgon... te med 3 sockerbitar i!!!!

igår tittade vi på life of brian (eller ungefär en timme av den) och sen tittade vi på änglar och demoner. men jag somnade när vi tittade på den så lydia försökte väcka mig men icke sa nicke jag ville sova!

zzzzzzzzzzz

jaa nu sitter vi och geekar pet society och snart ska vi uteliutut!

jaha dee var det! haaaa det så braelibra ^^

  

Av lollo de du ^^ - 24 april 2010 11:39

nu blir det ett kort inlägg för jag och lydia ska ut och rengöra förådet ^^

ikväll ska vi titta på massa filmer och kanske äta lite chips :D YIPPI!!!

men nu ska jag väll gååååååååååååååååååå

hejdå gullungar och ha en bra dag!

  

Av lollo de du ^^ - 24 april 2010 08:34

hej hej! nu har man vaknat och tittat på survirvor ^^ (eller titar fortfarande)

idag ska jag till lilla lydia och måla skjul och sen ska jag sova över ^^

(det ska bli många flera mangabilder!!!)  

     x)


men nu får ni ha dee så bra era små sötnosar!

 

Av lollo de du ^^ - 23 april 2010 06:10

goder morgon everyone!


bllläää gissa vad jag gjoorde.. gick upp en timme för tidigt!!!

jag ae råkat ställa väckarklockan fel  -_-


idag ska jag till moderna och sen så är det fotboll som gäller! det är lite jobbigt för de ha flyttat på massa tider men jag tror att jag har rätt tid nu....


jaaaaa ha en bra dag ^^

 

Av lollo de du ^^ - 22 april 2010 19:02

imorn ska min klass till moderna museet... på plussidan är att man får sovmorgon ^^

sovv gåååt and have a gååd eveningggg

 

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards