nightlight

Alla inlägg den 14 april 2010

Av lollo de du ^^ - 14 april 2010 21:29

sorry för att jag inte har skrivit på ett tag :( snacka om att ibland är jag dålig på att blogga... förlåtttt <3 


on todays shedule:

  • pratat på svenskan om "gilbert grape" (vi såg den på skolbio..)
  • uplevt tortyr på musiken, eftersom att alla musiklärare tkr att man ska sjunga melodifestivalslåtar...(i am very anti melodifestivalen och hatar shlagerlåtar, tänk er då att vara tvungen att sjunga "i was aiming for the sky" och pernillas låt... )  x(  
  • fixat en header!!!
  • varit i skolan... kanske ni redan har fattat...
  • legat ute i solen och ätit glass (häägen dazz, inte så säker på stavning...) + chokladbollar + maränger ^^ it was vey nammigt
  • legat i solen med min katt och myst!
  • varit sur på kaijsa
  • tyckt synd om kaijsa
  • tyckt synd om cupcake...
  • tykt synd om mig själv
  • lagat dinner (very nammy if u ask me :P )

jaa dee var deetttt! skulle egentligen haft hemspråk ida men min hemspråkslärare skulle på nåt möte eller liknande...


imorn ska man till skolan och sen ska jag ha flöjt (spelar ju blockflöjt har spelat sen jag vara 4 ^^ )


ha deettt bra sov zött and dont let the crocodiles bite! ^-^

  

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards