nightlight

Alla inlägg under mars 2010

Av lollo de du ^^ - 31 mars 2010 22:00

tänkte bara säga sov så sött!!! hihi jag kan sova hur läääänge jag vill imorn för jag har ingen skola :D jippi!!!

 

sov så gott!!!  

 

Av lollo de du ^^ - 31 mars 2010 20:14

komm ihåg att gå in på http://www.care2.com/click-to-donate/, http://www.ettklickforskogen.se/ och http://www.therainforestsite.com/clickToGive/home.faces?siteId=4

för att rädda världen , GRATIS!!! var inte lata utan hjälp den värld vi lever i <3

gör hälst detta varje dag men det kan man ju inte alltid men så ofta ni kan!!!

bai bai

 

Av lollo de du ^^ - 31 mars 2010 19:46

hihi har gjort en till header :D blev nöjd den här gången (ÄNTLIGEN)

imorn ska jag och lydia träffas i täbban och köpa massa ingredienser till våra cupcakes :) (som vi ska baka...) ^^

sen på fredag ska vi ju på det här skyview och det verkar ganska coolt :P man åker typ upp 130 meter :D ska ta lite foton och lägga ut på bloggen ^^

hon ska ju ha några engelska gäster där också så det blir kul :P

dont knowm what to write ??? hmmmmmmm


ok nu vet jag ^^

här kommer ett recept på hur man kan göra egna badbomber ^^

 

Detta behövs:

1 tsk olivolja

1 tsk vatten

2,25 dl bikarbonat

1,1 dl citronsyra

Torkade rosenblad

Parfym

Små muffinsformar

 

Gör så här:

1. Blanda alla ingredienser

2. Det skall vara ganska torrt,

men håller inte badbomben ihop så blanda i liite mer vatten.

3. Krama massan till bolla.

4. Lägg bollarna i muffisformarna.

5. Låt torka.

6. Packa in en badbomb

i fint papper

och ge bort.

Eller släng ner en i badet och

hoppa efter själv.


LYCKA TILL!!!


hittade ett jätte gulligt smycke också ^^

 


titta på denna lilla redovisning :P


så här var det:

så här är det nu:

 

så här vill jag ha det!!!

 


hihi


ha en zuper kväll

 

Av lollo de du ^^ - 31 mars 2010 16:57

LLLOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!!!

äntligen så har jag lov!!! 

såååå skönt :)

imorn ska jag och lydia träffas, det blir kul :D


gissa vem vi hade som vikarie på musiken..??? A GORILLA...

nää men våran lärare tyckte att det var JÄTTE kul att klä ut sig till en gorilla ...

suck det är så sorgligt när lärare skämtar (försöker rättare sagt...)


ha det så bra bai bai

 

Av lollo de du ^^ - 30 mars 2010 22:21

skulle bara kolla in och säga god natt till alla små zöta människor (och utomjordingar :P)

pizzan var super nammig ;D

tittar på one and one ^^ älskar det programmet :)


yes, bara en dag till i skolan och  sen så är det lov!!!! på torsdag ska lydia sova över och sen ska vi typ åka det här skyview (på globen) :D men hennes familj skulle ha gäster och hade en biljett över så då ska jag hänga med... men hon är OMÖJLIG!!!

du vet vrf (lydia altså...)


hittade några jättesöta tvålar ^^

så söta :D


hittade två kjättegulliga tröjor också ^^

   

spesielt den sista :P hihi


now i am just going to say good night :)

   

sov sött

 

Av lollo de du ^^ - 30 mars 2010 19:48

tja tja zötisar!!!

sitter med anni och väntar på att vårann pizza ska bli klara :)

ska bli så gotteligottgott :D


mohhahahahaaaaaaaaaaa i am having pizza and u are not ^^

har inget att skriva just nu så nu ska jag äta pizza

nananananaaaaaaaa

bai bai

 

Av lollo de du ^^ - 30 mars 2010 16:19

hola and bonjour!!!

ahh det är äntligen sol!!! yess snart kanske jag kan börja använda mina nya skor :)

hihi ^^

tyvärr så har jag lite moln på min himmel...

jag och en kompis har bråkat...


suck borde kanske fortsätta skriva rent min so läxa... men jag tycker att om en timme låter bättre :D <3

datorn är roligare...


tittar på the 70's show. gilllar det verkligen, de är så roliga :D ^-^


suck nu börjar typ idol igen... HATAR HATAR HATAR!!!! det och lets dance...


Längtar till paris!!! önskar att det skulle bli juni nu!!!


ha det så bra gullingar...!!!

 

Av lollo de du ^^ - 29 mars 2010 22:31

heelllo ^^

ska kanske sova snart... kanske...men först måste jag ju titta på madtv :D

har ätit sushi (lika gått som vanligt)!!!

hiihi har precis ätit choklad :P den här good ^^ its so good -_- ok jag erkänner den var usel...

min data är jättekonstig för musen liksom flimmrar... får se om den funkar bättre sen om man startar om den.


SOVMORGON imorn!!!!

 

mys mys!


hittat en grej som skulle kunna få mig att gilla att städa :P (ni måste undra vad det är för mirakel :D )

 

ser ut som en nyckelpiga + går av sig själv :P


hmm har fastnat för de här sötnosarna (gud va jag är mysko på kvällen...)

 

men nu ska jag nog avsluta... SOV SÅ SÖTT!!! <3

godelinatt och dont let the krokodilerna bite :D ^-^

 

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards