nightlight

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 23:41

hihi lite roliga filmklipp med parlamentet ^-^


 här kmr några andra xD

mohahaha nånting för fotbolls galningar ^^

this is amazing och riktigt knäppt!!!

jag antar att jag borde sova nu så bai bai

 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 21:18

sov såsupersött alla små bloggläsare ^^

en av dörmattorna (keep calm and carry on) kan man köpa på http://www.keepcalmandcarryon.com/

<3

ha det så bra bai bai SOV GOTT ^-^

 


sov så sött ^-^

 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 18:45

hihi idag har man tittat på typ alla barnsliga barnprogram som finns...

+ massa roliga klipp mee björn gustafsson...

typ  the best of... och nu tittar jag på  när han beatboxar :D

och detta är mitt favo citat av björn gustafsson är : "vart får jag allt ifrån - glöögen"

x) ^^

soran ismail gjorde ett skämt mee glöögen- händelsen ^-^

ha det braaaaaaaaa


 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 17:11

lite roliga dörmattor :D

vissa av de här måste jag ha!!!

 

^^

 

hello kitty is my favorite little kitty

 

så jäkla skön...

 

hehe den här borde anni ha ^-^

 

flamingo flamenco

 

vi har en affish med den här texten ^^ (fasst den är röd..)

 

skulle så gärna vilja ha!!!

mohahaha xD


ja det var den sista...

här sitter jag och anni och tittar på ett program av sissela kyle - dödssynderna

den är kul fasst nu är den tyvärr slut :( det sista hon pratade om var girighet...

och minibarer.. x)

hon och petra mede är mina två favorit kvinnliga komiker medans björn gustafsson och Soran Ismail...björn ochsoran är ocksåväldigt roliga hop (typ när de argumenterar mot varandra i parlamentet...)


ha det så bra era små muppelitar..

 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 16:04

hello ^-^

nu har jag och anni kommit tillbaks från två kompisar :P

så nu sitter vi och njuter av värmen ochäter toast...

är ganska trött efter att ha åkt pulka (på plastpåsar..)

nu sitter vi och tittar på den lilla sjöjungfrun ^^ barnsligt men kul!!!

:D

ush ush jag vill att sportlovet ska vara längre än en vecka!! kanske två eller så...

för nu är det idag imorn +på måndag som jag är ledig (måndag = studiedag :P )

FÖR LITE TID KVAR!!!

muppelimuppsmupp

blllllllääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääää


men iallafall det finns de som inte en så har lov just nu så man får vällvara tacksamm att man hade åtminstånde 1 vecka...


men nu kan jag inte hitta min lilla hello kitty berlock men jag ska leta lite mera senare  -_-   :(


ha det bra ^-^

 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 11:22

 

han brukar säga att han är en riktig jobbarkille x) (det var han ag o anni satt barnvakt åt!!!)

  kallt....

  min lilla gulliga katt ^^

 

ahhh... CHOKLAD :P


ha det bra ^^

 

Av lollo de du ^^ - 6 mars 2010 08:52

Buenos dias! no hablas espanol?? = GOD DAG! pratar du inte spanska??

^-^

anni har precis berättat en jättekonstig (JÄTTE) dröm hon hade under natten ^^

mysko...

jag vaknade för nästan en timme sen... har bara behövt vänta ett tag p.g.a anni som sover ganska (JÄTTE) länge...

  hihi ^^


ha det så bra jag kanske uppdaterar lite senare!!! puss

                                                  
          

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards