nightlight

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 12 mars 2010 21:46

hej hej ^^ goo kväll!!

jag har minsann ätit sushi till middag som jag har gjort!!! ^-^

nammelinammigt!!!

hmm tog tyvärr inga foton på det , men jag tänkte ta det, men sen bara försvann det, bara sådär... puff :D

 

sov så sött gullenosar, sweet dreams to u all ^-^

 

Av lollo de du ^^ - 12 mars 2010 15:00

hej hej!!!

nu sitter jag och har installerat nån ny grej till firefox så jag har en jättecool "3D" vägg där jag kan se bilder och så ^-^ hihi det är ganska coolt men jag har inte fattat allt ännu <3

men jag sitter och försöker lära mig lite :P

slutade ganska tidigt idag eftersom att vi inte hade nån tjejgrupp  idag :)

och nu njuter jag av solljuset *-* det är så skönt med lite värme, finally!!!

 


 

iidag är dagens favorit ... ikea ^^

älskar deras resturang också ^-^

lite builder från ett besök i tisdags

  nammit ^^

 

   

hehe det gick fort att ta slut på den ^^


ok, nu får ni en extra dagens favvvo som ett litet pluss^^

   

glass från ett cafe, jag har aldrig testat den, men när jag gick förbi var jag bara tvungen att fota åtmistånde ^.^

nån gång under sommarn ska jag åka dit och köpa en glas a'la grande :D


ha det så bra zötinosar

njut av solen, så länge den varar :D

 

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards