nightlight

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 5 mars 2010 21:59

jag kände mig så tråkig som skrev så lite förut så nu ska jag skriva lite mer ^-^

jag har precis fått berlocken som  jag har beställt hem från runns.se :P

den är så söt och har redan gjort sig bosatt på mitt ena armband ^^


det var jättekul när vi satt barnvakt och Elias är så söt!!

Han gillar mina pappersflygplan jättemkt ^^

(mucho pequeno, pequeno, grande, mucho grande var storlekarna som fanns på de..)

 

och min kamera gillade han VÄLDIGT (!!!) mkt...

 

här låg jag och nästan sov...


till midda åt vi pasta med tomatsås ^^ supernammigt !!! (och det tyckte anni mee..)

detta var en vacker bild som anni tog uppifrån... gissa hur mysko det verkar när någon tar sin mobil och typ fotar ens mössa utan någon anledning (???)...

  O.o


nu ska jag sova (säger vi.. men jag ska iallafall SLUTA LYSSNA PÅ ANNI...)

^^ sov så sött

här är hemsidan som jag har beställt min väckarklocka + berlock från ^^

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=8490


 

Av lollo de du ^^ - 5 mars 2010 21:12

nu har jag och anni precis kommit igenom dörren och suttit oss ner...

jag är ganska trött och orkar inte skriva så mkt ^^ (sorry)

men imorn ska jag lägga upp lite bilder från barnpassningen ^-^

jag o anni tjänade 110 kr!! :D lyx...

sov så sött

 

Av lollo de du ^^ - 5 mars 2010 14:32

här sitter jag och anni och tittar på ricky sproket ( :D ) medans vi sitter vid våra datorer och jag fixar med våra mobiler (anni har massa nya låtar så...)

 

 :D ja nu vet ni vad vi gör hela dagarna ^-^

ha det så bra om typ en timme ska jag och anni in för att sitta barnvakt ^^

 

Av lollo de du ^^ - 5 mars 2010 11:59

hej hej !! sorry för att jag skrev så lite igår men som sagt jag var ju och tittade på alice i underlandet i 3D!!! Den är så bra, det är ett måste att se den <3 !!!

Den var helt suverän och det var johny depp me (såklart..) !!!

 


the absolut best film ever!!!


nu har jag gjort en ny header och är faktiskt ganska stolt ^^

jag gjorde den på picnik.com ^-^

I am happy ^^

nu är anni här och ska sova över till på SÖNDAG!!!

och ikväll ska vi sitta barnvakt åt en ungefär 2 åring som är såååå söt ^^ :D

men ag kanske skriver lite mera senare ^-^

 

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards