nightlight

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 25 mars 2010 15:15

nu sitter man här och skäms över att man inte har skrivit på ett tag...

sooryry :(

jag vet att jag är tråkig men jag ska försöka bättra mig :D

soorry ponny ^^

me <3 my blog even if i dont show it...

nu sitter jag och kaijsa hemma hos henne och äter popcorn och pluggar (läxa om nationalismen idag...ganska intresant faktiskt ^-^ ) 

vi pratar lite om utbildningar och gymnasium och sånt :) 

jag ska ju bli läkare!! och kaijsa är lite osäker... kanske nån design grej!

vi läser lite citat från sverigedemokraterna och det finns några riktigt störda...

det var nån som sa att vara homosexuel är lika hemska som att vara pedofil!!! 

allvarligt.... jag och kaijsa satt och garva när vi läste det...

nu ska hon visa mig en tsirt som hon vill köpa ^^ snygg men svindyr...

(som allting..)

Nu i sommart ska jag till frankrike med pappa :) i am längtar ^^

nu ska vi fortsätta på so läxan och fortsätta äta brända hamburgebröd :)

ha en bra dag zötisar ^^

  

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards