nightlight

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

i am sorry buddies ^^

Av lollo de du ^^ - 10 maj 2010 17:12

sorry att man inte har skrivit på tag! dålig bloggare = mig....

bbblää jag har ingenting at skriva om!!! men jag har iallafall gjort en ny header (surprice surprice ^^)

hmmm idag har jag varit uppe i uppsala (fattade ni ordvitesen xD )  med skolan eftersom att vi har nån temavecka och då skulle vi dit och titta på linnes trädgård... det var ju lite lagom kul med den där trädgården för att 1. det var iskallt 2. vi hade en guide.... och 3. jaaa det var bara inte så intresant eftersom att guiden inte förklarade något nytt eller spännande!!!
men hon (guiden) var skyst så istället för att gå runt utomhus så fick vi (efter ett tag iallafall) gå in i ett växthus och det var så skönt där för det var verklien kokhet! enda problemet var att det blev ju ännu kallare när man gick ut igen... :(

när vi åkte ditsatt jag och anni och löste nåt supersvårt korsord... det var en jobbig tågresa p.g.a att några höll på och pratade hela tiden och irriterade oss ;(
men på hemvägen var det mkt bättre!!! vi åkte med en sån här "dubbeldäckare" (jaaa, fasst tåg då) och den var jättesnygg och bekväm ^^ och den hade en radio vid varje säte x) (som iof bara hade massa dåliga kanaler...)

anni gjorde mig lite smått galen genom att fota allting!!! det irriterande är att HON ALLTID MÅSTE SE TILL SÅ ATT ALLT SITTER PERFEKT!!! (= att jag får flytta  på mig och sitta i många obekväma ställningar.... -.-)

här är ett foto jag tog av anni när hon tog ett foto xD
  jag är ocså lite galen i att fota... ^-^

jaaaaaaaaaaa nu sitter man här och lyssnar på sean kingston och försöker komma på någotr att skriva... vilket jag inte gör.... SUCK!
lr jaa jag kan väll berätta att jag ska ha öppet hus imorn.... (jag slår vad om att ni ville veta det xD )

nää men nu checkar jag ut! bai bai
 


 
 
Ingen bild

helena

11 maj 2010 10:24

Ha en bra solig dag:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollo de du ^^ - 9 juni 2010 16:55

nu har jag nyheter! har skaffat en ny blogg!!! it called juustlikethis.blogg.se så det är bara att strunta i den här och besök min andra istället!! <3 ...

Av lollo de du ^^ - 6 juni 2010 10:03

hej hej på denna gyllende helgmorgon!!! sol sol sol ^^ = me happyyyy sitter och väntar på att lydia ska komma... visste nui att det finns människor som tar en timme att tvätta håret, dusha och kllä på sig medans jag gör det under 10 min... x) yes...

Av lollo de du ^^ - 1 juni 2010 17:09

i am happy!!! om 12 dagar är jag i paris <3 mohahahahaaaaaa jag längtar!!!!! wiiiiii!!!! ;) flygresan är typ 2 timmar men det blir kul iallfall jaa nu ska jag gåå hejdå    ...

Av lollo de du ^^ - 30 maj 2010 08:12

god morgon! är hoss lydia och rushar lite runt här.... vi ska till ett litet fik och äta frukost ^^ nam nam :D it's sunny outside!!!! sunny sunnelisunn ^-^ jaa ska nog gå nu ^^ hejdååå    ...

Av lollo de du ^^ - 29 maj 2010 21:52

goodnight små sweethearts ^-^  sitter och puttar ner lydia från stolen ;) nu ramlade hon ner.... :P och nu sprang hon till sängen! maaahhh thats my life! who said it was easy to be meee??? NOT ME ANYWAYYY!!! :D ok mucho flummileflummoooo ;) har...

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards