nightlight

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av lollo de du ^^ - 11 maj 2010 15:57

hej hej ^^ nu har man varit på stranden i flera timmar vilket känns lite myskopatiskt efter den låååååååånga  vintern....

men jaja det var superskönt ^^

lite senare får ni se lite foton som jag tog men just nui får ni nöja er med nånting från google <3

hittade världens skönaste bild x)

what are u looking at???

jaa nu ska jag sluta lägga ut tråkiga bilder och börja slösa på andras tid genom att irritera de... xD näää men nu ska jag p åöppet hus och min hämd för att man måste gå till skolan på kvällen blir att när någon frågar mig hur man ska till nåt ställe ska jag säga fel xP i am evil!!!! :D ;)

mohahaha alla treåringar kmr gå in till "fritid i täby" (stackarna...)

jaaaa nu ska jag sluta ödsla eran tidddd.... hejdå!

  


Av lollo de du ^^ - 11 maj 2010 12:27

hej hej nu blir det väll ett kort inlägg!

ska till nån strand och äta picnik :) nammelinammit!

sitter vid en data på biblioteket med världens mest iriterande tangentbord eftersom att det låpter så mkt när man skriver!

slutade jättetidigt typ 11.45 eftersom att det är dem häär temaveckan ^^ jippi!!!!

fasst vi har öppet hus ikväll.... inte jippi!!!!

fasst det enda bra är att vi får kompensering för det och drf har vi ingen skola tomorrow!!! :D och sen är det ju kristihimmelsfärd efter det så då är vi lediga också ^-^ superb isnt it???

vet ni huur tråkigt åkersberga ser ut??? iallfall parkeringshuset (sitter och tittar ut genom fönstret på det...) det är typ... GRÅTT!!!

men nu ska vi sticka eftersom att vi entligen har hittat någon som vet hur man tar sig dit så bai bai!!!

  

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards