nightlight

Alla inlägg under februari 2010

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 22:57

hej hej det här är ett inlägg som är tillängnat till endast anni

hyckleri = man säger nånting,gör nånting annat

sov så sött alla som läser det här iallafall^^

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 22:23

tjosan tjosan so we meet again!

hihi ^-^

nu ska man typ ta och lägga sig (zzZZZzzzZZ)

imorn ska jag typ ut och äta på en malaysisk resturang och testa på deras mat ^^

(jag är ett stort fan av olika kulturer)

jag hoppas alla får sin andel skönhetssömn så att ni all kan se ut som mig ^^ nää skämta bara nu låter man så snorkig ^^ typ i stil med svenska hollywoodfruar... (brrrrrrrrr , ussh ussh tvi tvi , jag äter  hellre en milkshake med insekter än tittar på det programmet!!!) (fearfactor...)

hmm det vore kul en mix av svenska hollywoodfruar och fearfactor :D

mohahahaha!! x) <3


sov så sött ^^ (hoppas alla andra också har samma lyx som mig som har sportlov som kan sova så länge jag vill på en måndag!!!)

  

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 20:28

ok kanske lite flumig titel... men det var en tv serie som jag älskade när jag var liten och jag brukade alltid kalla alla tåg för thomas tåget ^^

har kollat på ett how i met your mother avsnitt, och ska nu rusa iväg för att titta på en till ! :)

bai bai

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 12:31

hej! nu måste jag skriva lite kort för pappa ska ha datan ^^

jag har precis hjälpt honom att skicka lite medelanden, skaffat en ny mail till honom och ätit massvis med cupcakes!!!

ska väll äta lunch snart får se vad det blir ^-^


 

passar ihop med paraplyet jag visade för ett tag sen ^^

bai bai ha det så bra !!!

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 10:22

hej hej! här sitter man och sjunger med i låten "seven days" av craig david!

den här låtens historia(eller hur jag började lyssna på den) är så kul^^

när jag och pappa var i Wales hos hans släktingar (typ det finns så många av de så att man inte vet vilka de är...) så hade vi varit i ett centrum och skulle ta taxi hem... och taxi föraren hade på den här låten! jag gillade den och den fastnade lite... sen glömde jag bort den till plötsligt en dag hör jag den på radion! så då hörde jag namnet och sen dess lyssnar jag på den då och då eftersom att man kommer ihåg så roliga saker från den resan    ^-^


jag har hittat värsta snygga hatten :) den är så mysig! den är pappas men jag snattade den ifrån honom ^^ den är en sån här lite "jazzig" hatt :D

 

i love it ^^  den är ganska stor men det är skönt.. som mina pyjamasbyxor ^-^

  detta är mina gigantiska pyjamasbyxor! jag köpte de i england med nån släkting ^^ (några år yngre en mig) jag var tvungen att köpa de, de vvar så söta! men det knäppa är att det är en tröja till den här också och den är lagom storlek och byxorna är... så att säga inte lagom storlek! it's a bit weird -_- men de är så söta iallafall! på tröjan står det typ sheep well   


ha en mysig dag bai bai

Av lollo de du ^^ - 28 februari 2010 08:37

hej hej! nu har man uppdaterat firefox så nu kan jag ha teman på mitt firefox grej!!! Me love it   

så här har man suttit och ätit en väldigt nammig frukost som innehåller allt!!!

  • ägg
  • bröd
  • juice
  • te
  • cupcakes!!!

 

jag har märkt att jag har väldigt många hello kitty grejer men min absoluta favorit av alla de är min väckarklocka (fast jag använder den inte som väckarklocka för ibland lägger den av och ringer inte... )

jag köpte den på en liten japansk affär på st Paulsgatan. I den här affären kan man köpa jättemkt saker ur japanska tv serier och sånt!! (jag har en plånbok med hellokitty som är därifrån också) ^^

 

den har en riktigt skön ringsingnal och när man trycker ned kanppen för att stänga av den säger den " good morning " ^-^

här r plånboken från samma affär :

  (den lite elegantare i typ blåt som ligger underst)


här är mina cupcakes från igår ^^

    choklad muffins, med choklad galsyr med riven vit choklad på! (receptet finns på ) fokis)


ha en trevlig dag (idag ska bara vara en hemma dag så jag kmr nog att skriva lite mera senare!)  bai bai ^^

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 18:53

här kmr ett jättesnyggt + praktiskt usb minne!!!

   man kan använda det som ett halsband!!!

den hålls ihop av en stark magnet. Den har 4 gb minne och kostar 369 kr ^^

den går att köpa här: http://www.buttericksedge.se/produkter.aspx?namn=USB-minne%20Hjärta%204%20GB&produkt=45107

söt va!!! skulle gärna ha en sån här!!!

bai bai ha det bra ^-^

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 17:32

har suttit framför tv och slappat men nu finns det absolut inget att titta på...

Ikväll ska jag kanske baka cupcakes får se ^^ men jag tror att jag ska det!

om jag gör det ska jag använda samma recept som jag och lydia använde som blev så bra (receptet finns på http://fokis.se/)

sen efter att ha bakat ska jag sitta och äta cupcakes medans jag kollar på datan på en film som heter "about a boy" med hugh grant ^^ (en av mina favorit skådespelare)

sen ska jag kanske titta på nothing hill som är gammal favorit som hugh grant också är med i   

ska nog dricka varm choklad till eller nåt liknande ^-^   


har redan druckit varm choklad idag men man kan aldrig tröttna på varm choklad!!!

sen undrar jag om det är någon som har ätit sånna här typ "vita päron". För de är så nammiga^^ i am in love!


ja idag har varit en riktigt slappardag! har bara typ suttit framför datan, och sett på tv. Men jag var duktig och bytte ut bläcket i skrivaren iallafall! 

hmm min fot har börjat blöda 3 gånger idag!!! vrf??

jo för att när jag skulle hoppa ned från en stol hoppade jag direkt ner på en liten glasbit som gick rakt in  i foten... SUCK, vilken klantmaja man kan vara...



filmer jag ska kolla på :

    


   det här är en bild ur en av mina favorit scener i Nothing hill ^^

  

det här är när han är 11 och spelar in filmen "About a boy"

  

och det här är lite senare....  Väran engelska lärare visade oss vilken skilnad det var på honom då och nu ^-^ det är nästan komiskt!!


bai bai jag skriver lite mera senare ha en trevlig kväll sötisar ^^

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards