nightlight

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 14 februari 2010 19:37

hej hej(igen) ^^

sitter i fotöljen och väntar på att tv serien how i met your mother ska börja...

den är superbra!!!

 

 ^^ älskar den här tv serien!!!!


för tusende gången idag: happy valentines day   

 


sov så sött   

Av lollo de du ^^ - 14 februari 2010 16:30

  glad alla hjärtans dag!!!

Av lollo de du ^^ - 14 februari 2010 15:55

hello ^^

är hemma nu (eller jag har varit hemma ett tag nu men jaja...)

sitter här oh kollar på yesman igen :P jag älskar den!!!

det finns en super kul scen som är när han har druckit jätte mkt red bull!!!

  

ja här sitter man och äter gelehjärtan (ekologiska och utan gelatin såklart) och kollar på yes man ^^

 

hihi :P


här kommer lite bilder från igår :)

 

förlåt jag vet att bilderna är suddiga... här var all våra chips :)

  cupcakes som edith stal!!!!

  och här var dagens frukost ^^


ha en bra kväll   

Av lollo de du ^^ - 14 februari 2010 11:36

hej hej alla människor ^^

ja antarv att gomorgon är fel grej att seja just nu men jag känner mig fortfarande ganska nyvaken och anni har precis somnat om...

(vi hade ju filmkväll i går och jag tror att vi somnade runt 3, eftersom att en viss irriterande människa pratade hela tiden!!!!)

och det gör hon FORTFARANDE!!!

mööppp känner mig lite konstig just nu har ätit massa godis och bara några ton med chips...

det var väldigt trevligt att äta vanlig mat (frukost)... ^^


glad alla hjärtans dag   

hoppas att alla har det jätte mysigt idag... :)


bye bye ha en bra dag skriver igen lite senare ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards