nightlight

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 23 februari 2010 23:15

här sitter man och flummar för sig själv (ganska sorgligt egentligen, men vad kan man göra...)

punkter att flumma över:

  • mina två kompisar har likadanna mobiler!!!
  • kaijsa har mysko skosmak
  • gulliga katter
  • kompisars misslyckade cupcakes
  • en konstig film jag kollar på
  • CHOKLAD <3
  • roliga facebook grupper ^^
  • roliga skämt
  • en lite knäpp kommentar

jaaa som ni kanske märker är jag flummig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(det händer ofta att jag är det....)

   


sov så sött !!! bai bai   FRYS INTE IHJÄLL!!! jag lovar snart kmr alla element ta hämd på oss och strejka!!! ^^

Av lollo de du ^^ - 23 februari 2010 16:02

hej hej !!  har hittat några jättesöta + roliga saker som alla har me choklad att göra (destu mer destu bättre <3)

lampa som ser ut som choklad, eller är den gjord av choklad???

   

så fint tycker jag fast jag är ju galen i all choklad så...

det här älskar jag!!! började de göra sånna här skor skulle jag bli en sån där skogalen tjej  den här smileyn påminner mig om en grej jag håller på att måla på bilden (kalle anka i kubistisk form...)


  ok den här har inget med choklad att göra men jättesöt är den   


bai bai hörs senare...

Av lollo de du ^^ - 23 februari 2010 14:47

hej förlåt att jag inte skriver så mkt nu för tiden :(

jag har bara jättemkt att göra ^^ skola, fotboll, kompisar och lite sånt :D

förlåt !!!


när saker blir lite lungnare ska jag skriva lite mer :)


 

snöstorm på väg från mörby centrum...

  cupcaken som jag och cupcake bakade ^^ <3 (fasst det fanns några fler)

fina fina vi hade tillochmed dekorerat de <3 :D

vi drack en frapino två dagar i rad ^^

   

jag la ju in lite coola ögon förut och här kmr en till :)


jaa nu har jag det ganska lungt så nu ska jag göra en header !!!


bai bai :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards