nightlight

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 18 februari 2010 19:52

hej hej ^^

ja det här är nog sista inlägget för dagen (eller inte :P)

har precis diskat så jag känner mig väldig duktig ^^ diskade massa disk :)

(hehe jag hoppade över min tur några dagar så nu var det en stor hög... så går det när man skjuter upp saker) men nu är det vackert :)



 

snöflinga som så vackert dalar ner, gnistrar som ett stjärnfall,

FÖRSVINN UR MITT LIV!!!


ahh jag blir så poetisk av kylan... ^^


sov så gott ^^ goodinight

Av lollo de du ^^ - 18 februari 2010 18:05

hej hje :)

är hemma nu!!!

sitter och lyssnar på musik på både datan o mobilen :) fasst just nu kan jag inte lyssna på mobilen eftersom att jag håller på att inmportera bilder ^^

jag har ju lovat att lägga ut lite bilder i några dagar nu... förlåt att jag inte har redan lagt upp dessa men jag har varit EXTREMT trött  de senate dagarna :P

  gårdagens middag ^^ bilden är lite suddig >.< men det var iallafall en nammig pizza på menyn :D

 

ett steg närmare apple :)

 

vacker suddig fjäril :) gissa vad det är ??? en brosh!!!

 

nam nam... (säger vi) ej mig som äter (anni är min stuntkvinna)

  vackert, det här är äkta konst! x) i soffan o väntar på att so lektionen skulle börja...

  det här var från dagen är vi var på  museem med klassen... ja jag vet att museem inte brukar se ut så här x) nää men det här var på bussstationen när mina kompisar hade "kul" (hur kul kan det vara att begrava fötter???)


dagens (inte för att ger ett varje dag men jaja...) filmtips :

på andra sidan häcken ^^

detta är en animerad film som handla om djur som börjar sno sopor för att få mat (som ni märker är den lite svår att sammanfatta)

men den är en riktigt kul barnfilm (klassas som barnfilm men funkar för alla)


ha det så bra kanske skriver ytterligare lite till senare   

(ok jag har ingen aning om vrf jag tog just den smileyn men jag gillar den ^^)


Av lollo de du ^^ - 18 februari 2010 14:34

hej hej...

här sitter jag på stadsbiblioteket och bloggar i alla hast...

(har lite bråttom ska vara på ett ställe om 25 min måste gå om typ 10...)

ja självklart hinner jag inte ladda egna  bilder   nu men nånting litet ska ni få före kvällen ^^

lite inspration...

   

ser jätte nammig ut !!!

   

fint omslag :)

   

gulligt vääre ^^

   

blomm feber...

    

så vackra !!! jag vill ha cupcakes.. NU ^^

   

bara för härlig alltså :P

vem skulle inte vila ha en sån ;)


ja vi hörs ikväll ha det så bra    puss o kram FRAPINO <3 

Av lollo de du ^^ - 18 februari 2010 06:16

godmorgon godmorgon!!!

har sovit gott mkt, längre en vanligt!!

sitter nu och lyssnar på dont stop me know med queen :)

igår hade vi musikhistoria på musiken och då lyssnade vi på 70 tals musik ^^ (lagom kul men jag gillar den här låten, den är med på nån reklam också)

idag slutar jag tidigt härligt!!!

 

bye bye ha en bra dag jag skriver lite mer ikväll eller innan om jag hinner få tag på en dator ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards