nightlight

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 18:53

här kmr ett jättesnyggt + praktiskt usb minne!!!

   man kan använda det som ett halsband!!!

den hålls ihop av en stark magnet. Den har 4 gb minne och kostar 369 kr ^^

den går att köpa här: http://www.buttericksedge.se/produkter.aspx?namn=USB-minne%20Hjärta%204%20GB&produkt=45107

söt va!!! skulle gärna ha en sån här!!!

bai bai ha det bra ^-^

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 17:32

har suttit framför tv och slappat men nu finns det absolut inget att titta på...

Ikväll ska jag kanske baka cupcakes får se ^^ men jag tror att jag ska det!

om jag gör det ska jag använda samma recept som jag och lydia använde som blev så bra (receptet finns på http://fokis.se/)

sen efter att ha bakat ska jag sitta och äta cupcakes medans jag kollar på datan på en film som heter "about a boy" med hugh grant ^^ (en av mina favorit skådespelare)

sen ska jag kanske titta på nothing hill som är gammal favorit som hugh grant också är med i   

ska nog dricka varm choklad till eller nåt liknande ^-^   


har redan druckit varm choklad idag men man kan aldrig tröttna på varm choklad!!!

sen undrar jag om det är någon som har ätit sånna här typ "vita päron". För de är så nammiga^^ i am in love!


ja idag har varit en riktigt slappardag! har bara typ suttit framför datan, och sett på tv. Men jag var duktig och bytte ut bläcket i skrivaren iallafall! 

hmm min fot har börjat blöda 3 gånger idag!!! vrf??

jo för att när jag skulle hoppa ned från en stol hoppade jag direkt ner på en liten glasbit som gick rakt in  i foten... SUCK, vilken klantmaja man kan vara...



filmer jag ska kolla på :

    


   det här är en bild ur en av mina favorit scener i Nothing hill ^^

  

det här är när han är 11 och spelar in filmen "About a boy"

  

och det här är lite senare....  Väran engelska lärare visade oss vilken skilnad det var på honom då och nu ^-^ det är nästan komiskt!!


bai bai jag skriver lite mera senare ha en trevlig kväll sötisar ^^

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 15:59

hej hej ^^ nu är jag med i en tävling på fokis.se (jättebra blogg ^^) om ett presentkort på en hemsida som heter accesoarshopen (http://accessoarshopen.se/)

(de har så söta smycken!!!) här är mina favoriter :

  

det är synd att man inte har hål i öronen :(

  

så söta ^^

  

fin ^-^

  

ännu en söt sjal!!

  

jag älskar jordgubbar!!! odlar ju egna på sommarn   

  

gullig!!!

  

jag absolut totalt älskar den här!!! se hur kroppen är formad som ett hjärta ^^

  

jag kmr ihåg att när jag var liten och vi bodde på ett annat ställe hade vi ett körsbärs träd och då brukade alltid fåglarna snatta körsbären :P

   

jag älskar den lila färgen och de små berlockerna :) smakfullt diskret men står endå ut! <3



LYCKA TILL ALLA ANDRA DELTAGARE!!! 


här kommer de små söta prylarna jag lovade med hello kitty    

  

som fotbolls tjej är det här ett måste (har man träning 3 gånger i veckan räknas man som fotbollstjej..) ^^

  

cute    me   hello kitty 

   

play my song (som för tillfället är fight for this love med cheryl cole)

med en sån här skulle det ju vara ett nöje att vakna upp !!!

    

jag behöver faktiskt en sängbordslampa (säger vi ^^)


hejdå alla små söta läsare!! jag skriver lite senare ^^ bai bai

Av lollo de du ^^ - 27 februari 2010 14:45

hej hej!!! har haft en ganska händelsetom dag...

igår var anni hemma hoss mig och vi hade jättkul :) vi lagade till och med mat + åt den!!! nudlar med wook a l'a anni och amy   


här ska ni få se mina absoluta favorit reklam ^-^

det är synd om pojken han tror att han arbetar här...

det är dit fel alltihopa ^^


haha denna är skön...


det här har våran lärare hotat att göra inför prov...




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards