nightlight

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 25 februari 2010 23:32

hej tjosan gulleungar!!!   

hehe är lite flummig (och nu undrar ni säkert om jag alltid är flummig men ni ska veta att jag har mina seriösa ögonblick!!! säger vi...)

har haft mkt att göra i dag och förlåt att jag är så tråkig och skriver så lite   

MEN JAG HAR SUPERDUPERTRUPER MKT ATT GÖRRA!!! (som att flumma...)

men jag är iallfall stolt över mig!!! jag har städat hela rummet !!! ahhha ahhha det var väll ett tag sen... IGEN, AGAIN, AHHA AHHA AHHHAAAAAAAAAA (flummspråk som endast en människa fattar...)

I AM DUKTIG!!! love love love ^^ FLUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

(jag kommer säkert att vakna imorn och läsa detta och undra va tusan jag höll på med...)

    detta är nammig choklad!! ok nu vet jag inte riktigt vilke språk det där är men den blå är mjölkchoklad och den röda är mörk choklad... jag gillar inte mörkchoklad så jag gillar bara den blåa men den är super god!!! dessutom är den fairtrade ^^

  

sötnosar ^^ ta hand om din bästis annars kan du förlora henne/honom


sov så sött alla små nallebjörnar SOV IGEN DE HEN JÄKLA KYLAN OCH VAKNA TILL BLOMMORNAS ÅTERKOMST ^^ (jag sa ju att jag var flummig...)


p.s jag har märkt att i mitt rum bor det ej några dammråttor, men dock några kaniner... mohahahaha va jag är kuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllll!!!)

   bai bai  ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards