nightlight

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av lollo de du ^^ - 21 februari 2010 09:58

hej hej förlåt att jag inte skrev nånting igår men jag var lite för flummig för att orka sitta vid datan ^^

våra cupcakes blev rena rama mästerverk!!! speciellt en som cucake gjorde (hemlig ingrediens = chips, marsipan+ ahlgrens bilar...) -_-

ja just nu hinner jag inte lägga upp några bilder från igår men lite senare under dagen kmr ni att få se dessa underbara kreationer...

idag har jag ju match så det kanske blir lite senare jag skriver igen om jag inte hinner få en innan ^^

            

lite  kläder som man bara måste ha... ^^ MÅSTE HA


och här kmr två jättesöta bilder :D

    

gulligt värre ^^


bai bai skriver mera senare   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards