nightlight

Alla inlägg under februari 2010

Av lollo de du ^^ - 20 februari 2010 13:51

mupp...

sl har inte fattat att varje år så kmr det snö av nån konstig anledning...

så idag var vi inte i täbban men istället så var vi i mörby centrum ^^

men det är snöstorm så cupcakes mamma fick åka och hämta oss när vi skulle hem igen... :P

nu ska vi snart baka cupcakes men nu så har lydiz testat sin nya mascara.

så här sitter vi på hennes rum och lyssnar på melody gardot ^^

super bra   


jag skriver sen och lägger upp bilderna på våra cupcakes :) det ser lovande ut för deras skull... vi har köpt rosa muffinsformar, chokladhjärtan, 2 olika sorters strössel och sen hade lydiz mamma o syster köpt socker dekorationer i söta former o färger ^^


bai bai puss o kram

Av lollo de du ^^ - 20 februari 2010 10:05

tjo tjo ^^

nu är jag på väg till täbban där jag och cupcake ska träffas :)

eller jag är snart på väg...

jag är lite orolig för jag är proffs på att alltid glömma att packa nånting så här sitter jag och går igenom allting jag kan behöva... men jag tror att jag har packat allt ^^

 

detta är hur jag kmr att se ut senare när jag har kommit på att att jag glömde nånting jätteviktigt....


puss o kram ha en bra dag... jag skriver lite mera sen bai bai

Av lollo de du ^^ - 20 februari 2010 08:34

hej hej    nu har man vaknat :P

idag ska jag och cupcake ha jättekul!!!  vi ska baka cupcakes och sova över hoss varandra och ha som sagt... jättekul!!!!

lite bilder kommer här :) jag älskar att lägga upp bilder   

      


hittade jättesöta animerade donut och cupcakes figurer ^^



 jag har fått en fråga om hur man gör omröstningar på bloggen av emelie (http://emeliiiecylven.bloggplatsen.se/

svar: 

1. gå in på blogga på menyn till vänster.

2. klicka på omröstningar.

3. skriv in frågan och sen alla alternativ.

4. och sen skapa omröstning.


och nu pratar jag till alla: var välkommen med frågor om bloggplatsen.se och även blogg.se hade en blogg där förut!!


ha en jättetrevlig dag jag ska försöka att uppdatera med bilder på mina och lydiz cupcakes!!!

Av lollo de du ^^ - 19 februari 2010 20:32

hejjjjjjj ^^

har suttit i vardagsrummet och halvt kollat på tv medans jag har halvt höllt på med bloggen :) som ni kanske har märkt har jag gjort en header ^^

jag är stolt!!!

ja hela dagen har jag laggt ut massa bilder och inte ska jag väll sluta nu   

  

vackert målat, har inte en aning om vem som är konstnären ^^

  

vet ej vem konstnären till denna är häller   

  

är det här fågeln från twitter??? men jag vet ej?? vacker iallafall ^^

  

hallon hallon :P

  

nästan så vackert att man inte vågar äta de :D

  

jag bara ÄLSKAR de här !!!!   

  

ha en cupcake jul ^^


sov så gott     puss o kram 

Av lollo de du ^^ - 19 februari 2010 18:49

 

hita denna bildsom är perfekt för min kompis :) du vet vem du är ^^

Av lollo de du ^^ - 19 februari 2010 17:05

hej hej!! sitter här och försöker komma på olika sätt som jag och lydiz kan göra cupcakes på ^^

här kmr lite förslag!!! :

       

vilka är finast???


satt och kollade på lite annat också ^^

       

coolt... ^^

bai bai

Av lollo de du ^^ - 19 februari 2010 15:35

tjo tjo broshan!!! nää skämta bara ^^

har varit i skolan då... som vanligt!!

vi hade gympa och jag råkade få vatten på håret och sen är det typ en kvarts promenad tillbaks till skolan (vi har gympa i tibble) och då blev mitt hår förvandlat till istappar... det var lite äckligt för det frasade när man rörde på det ^^


ska skriva lite mer ikväll bye bye puss o kram ^^


  jag har sagt det förut kmr att säga det igen... chocolate is better than love ^^

  hehe en dörrmatta för mig... glömmer ofta saker hemma... ^^

Av lollo de du ^^ - 19 februari 2010 06:49

godmorgon :P

woho vi har sovmorgon i dag :)

iochförsej bara 10 mminuter men det gör så att jag får sova en extra halvtimme!!!

 

^^

ska baka cupcakes i helgen med min kompis Cupcake <3

mkt glasyr!!!! :D

ska bli så kul ska typ sova över eller nåt liknande ^^


sen på söndag har jag fotbollsmatch... <3


gissa vad jag åt till frukost!!  croasont (eller hur man typ stavar det men ni vet sånna här franska böjda saker) scones , en jättegod macka och sen en kopp gott te :)


hoppas alla får en lika fantastisk start på dagen som jag ^^ bye bye

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards