nightlight

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 8 mars 2010 17:20

hej hej!!!

nu sitter jag och cupcake och flummar framför datorn medans vi funderar på om vi ska göra en blogg här lr inte...

:D

hmm för jag tkr att bloggplatsen är bättre, mern hon är helt OMÖJLIG...

kanske kanske vi få seeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........

hennes nya naglar är coola!!! hmm har tyvärr inga foton men de kan ni ju se på hennes blogg (lydiajohanna.blogg.se)

:P

vi sitter här och tittar på scrubs ^^

    


men ikväll ska man ha träning... kallt!!!

men snart ska vi äta midda x) vid halv 6...

ha det bra bai bai

 

Av lollo de du ^^ - 8 mars 2010 12:26

hej hej! har precis dushat och äter  nu lunch! (yogurt med havrefras)

nammit värre!!! vanligtvis gillar jag inte yogurt men idag var jag sugen på det ^-^

jag har typ 1 ½ timme kvar tills jag ska till tåget för att hämta lydia.

 

vilken cool eller hur??? nånting för naturälskaren!!!

jag älskar den här !!! jag måste ha den!!! ^^

   

hihi den är riktigt cool den här!!!


ha det så bra!!!

 

Av lollo de du ^^ - 8 mars 2010 09:59

goo morgon sötisar ^-^

hihi jag har fått en ny klocka som ag bara älskar!!! den är så snygg!!!

 

håller ni inte me???


idag ska jag och cupcake hem till mig fast det blir ju lite senare eftersom att även om jag har studiedag s betyder ju inte det att hon har det :P

så typ vid  halv 4 ^^


nervös nervös inför resultaten på so provet men får hoppas att det gick bra!

håll tummarna ^^


jag och lydiz ska kanske göra en ny header på hennes blogg(om hon vill) och så ska jag lära henne att lägga ut videoklippp på hennes blogg! (hon har blogg.se och ag hade ju en blogg där förut så jag blev ganska duktig på blogg.se fast jag tkr att bloggplatsen är LITE lättare (med lite menar jag MKT!!!)

Och jag hade ju bakat cupcakes för ett tag sen men det visade sig att vi hade stoppat in några i frysen så då kan vi ta varsin sån ^-^


nu sitter jag och lyssnar på musik blandat mellan mtv och ztv....jag älskar att kunna bläddra mellan de ^^   

   

  


skriver lite mera senare ha det så bra puzz puzz

 

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards