nightlight

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av lollo de du ^^ - 3 mars 2010 20:09

Hej tjosan :P

nu ska man slappa och titta på tv...

här har man ätit tacos till midda ^^ nam nam :D

dröm så sött vi hörs imorn bai bai ^-^

Av lollo de du ^^ - 3 mars 2010 12:13

nu har jag städat ganska mkt men är fortfarande inte klar!!! mupp ...

men jag är glad för imorn ska jag tiita på alice i underlandet i 3D!! pappa är och hämtar ut biljetterna idag ^-^

JIPPI!!! :D

Jag älskar att ha lov :) jag skulle inte vilja ha det hela tiden men det är så skönt att kuna sova hur långt man vill (även om man alltid vaknar kvart i åtta iallfall), kunna slappa under hela dagen , liksom ha lite mer privat liv ^-^

En vecka utan jobb... LOVE   


 

jag skriver lite mer lite senare

back to städning  -_-

bai bai ha de bra puss och kram ^^

Av lollo de du ^^ - 3 mars 2010 07:57

hola! sitter och halvsover (vaknade för 20 min sen...)

hmm det här är lite konstigt för varje dag vaknar jag nästan alltid på samma tid (kvart i åtta) ^^ MYSKO !!!

 

mitt lilla vackra självporträtt....

 

igår drack vi latte ^^ jag hatar kaffe för det mästa men den här var god ^-^

 

hihi min lilla ordvits ^^ så här såg det iallafall ut när vi gick över vattnet (på en bro xD )

  body shops nya serie med citron! me love it!!! <3

    

när man var ute på stan  var det verkligen JULSTÄMMNING!!!

 

(jag + ordlekar = dålig ide....)

   

sööööt ^-^


och här kommer sista bilden från några dagar sen

 

(är detta en illusion frågar ni säkert er, nej det är bar några fulla och korkade tonåringar)


ok förlåt DETTA är sista bilden ^^

 

den här pingvinen gick runt lite överallt på stan... vi träffade honom 2 gånger så..


det var faktiskt sista FOTOT

men inte bild ^-^

 

hejdå ha en bra dag ^^ jag skriver lite mera senare om jg inte är upptagen (jag ska städa rummet lite och sånt)

adios amigos! hasta luego ^^

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards