nightlight

Alla inlägg under mars 2010

Av lollo de du ^^ - 2 mars 2010 17:10

Igår så köpte jag några små söta grejer på nätet ^^

  • en väckarklocka (samma som jag har lagt ut tidiger på bloggen)

den är  fyrkantig och blinkar i massa olika färger när den ringer ^-^

  • en berlock som ser ut som hellokitty ^^

så nu sitter man och väntar eftersom att det inte stog när de ska komma...

sammanlagt så kostade det 100 kr (vilket jag tyckte var jäkligt billigt )


:P man längtar att få en lite snygg och fungerande (!!!) väckarklocka ^^

bai bai

Av lollo de du ^^ - 2 mars 2010 16:59

hej hej sötisar ha en superduper bra dag och ha det superduper kul x)

idag har jag varit i gammla stan och haft det jättekul och gåt runt med mamma :)

vi gick också till gallerian där mamma köpte en present till mig (bilder kmr senare) ^^

nu kännerbåda oss ganska sega (vi skyller på kylan) (men egentligen är det nog p.g.a chipsen xD)

ska skriva lite mera ikväll ha det så bra bai bai

mina sötisar hälsar ^-^       

Av lollo de du ^^ - 1 mars 2010 08:08

hej hej ^^

sitter här och halvsover + äter en skål me nammig gröt <3

under dagen (om det inte kmr upp nånting jag ska göra) ska jag ladda upp lite bilder på mitt rum och lite sånt!!! så checka in senare också :)

 

bai bai

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards