nightlight

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av lollo de du ^^ - 6 juni 2010 10:03

hej hej på denna gyllende helgmorgon!!! sol sol sol ^^ = me happyyyy

sitter och väntar på att lydia ska komma... visste nui att det finns människor som tar en timme att tvätta håret, dusha och kllä på sig medans jag gör det under 10 min... x)

yesterday va superkul ^^ först hade jag det jättelungt och typ bara satt och läste och drack apelsin juice (xD)men sen ringde lilla anni och så skulle hon komma hit...

men hon går lite långsamt *host, host* så efter att jag hade gått ett tag så la jag mig på en äng fölr att vänta på hennne :P lite senare hörde jag en röst som liksom pratade för sig själv och det var ju såklart anni ;) men sen så visdae det sig att pratade med sin hund :)

sen gick vi till en strand i närheten av där vi bor och typ vaer där och hade "picnik". ingen av oss vill riktigt gå ut i vattnet för det var TONVIS med grodyngel i vattnet!! vi tog lite foton på det xD


suunnyyyyyy

här kmr lite foton :)

  todays outfit xD

  titta va jag jobbar bra xD i am writing poems ;) (anni tog bilden...)

  i love syren ^ ^  jag blir så glad av de :P och nu börjar alla blomma ^-^

jaa nu ska ni alla ha en riktigt bra dag ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards