nightlight

Alla inlägg under maj 2010

Av lollo de du ^^ - 16 maj 2010 10:40

men hallå är det ni igen??? sluta ) migg!!! xD näää jag skämmta  bara;)   (visst har man bra humor!) 

sunny sunny sunny day! såg ut som det skulle bli väersta tråkdagen idag men det verkar bli bättre nu ^^  last day of freedom! tommorow we are going back to the prision... (skolan) :P men idag ska jag och pappa till cosmonova ^^  jag älskar cosmonova för det är så vackert och coolt! 

sen ikväll ska jag nog räkna lite matte som jag  ska ha gjort till imorn och slappa! 

inatt kunde jag typ inte sova eller rättare sagt jag gick typ och la mig 11-12 vaknade runt 2-3 kunde inte somna tills klockan var typ 7.... och då sov jag i typ 2 timmar.... en god natts sömn! 

och ni ska veta en sak! det finns inget bra på tv på natten! det var nån arkiv x grej som var ganska äcklig men runt 3.30 kom vänner på så då blev jag glad! men sen blev jag sur igen för det var repris :'( 

om typ en månad (eller lite mindre) är det sommarlov!!!! jippi!!!! och då ska jag till frankrike!!!! (typ två dar efter skolavslutningen ^^) 

jaa nu ska jag snart sticka to the train so bai baiiiii

  

Av lollo de du ^^ - 15 maj 2010 16:58

hellu alla små zöta krokodiler <3

idag har man varit vid galloppfältet på nån loppis och sålt massa saker för att samla ihop pengar till klassresan... vi var två stycken där!!!!!

men det positiva var att det var jättesoligt :D men jag kokade nästan för jag hade en långarmad tröja x) (i know im a genius...)

mohahaha vi samlade in runt 1400 kr :D *går runt stolt*

men nästa heög ska iallafall två andra stå (anni och rasmus xP ) men jag gillar inte att klassen var så lat att de inte kom dit... jag tkr att jag och tjejen jag sålde med kunde få behålla pengarna eftersom att det bara var vi som jobbade och var där!

har typ legat ute i solen och druckit smoothie nu!!! har bytt om till linne är lite skönare... ;)

ska fortsätta slappa under helgen, ska ta en lung dag i dag ^^

jaaa nu ska jag säga hejdå!

"hejdå!"

 

Av lollo de du ^^ - 14 maj 2010 22:12

helluu älsklingar ;) har suttit och tittat på 17 again på youtube :D det var typ 13 delar så man bara SUCKKKKK!!! hehe men nu sitter jag och tittar på massa roliga twilight parodier x) lägger ut några av mina favvosar här :)



x) edward, are u ever gonna give me back my pads???

are u seriously a gay version of a vampire???

väldigt snabb så häng med :D

svammpp hår!!!!!

jaja nu kanske jag ska sova... NOOOTTT!!! heheh flummar lite ;)

hejdååå ^^

 

Av lollo de du ^^ - 14 maj 2010 19:59

det var en gång en gång... och på den här gången gick en pojke... en pojke som gjorde parodier på kända låtar!

:D nu ska ni få höra några av hans bästa x)

hihi ^^ u just need to love it!


make cardbord lookk cuutteeeeee!!!!!!!!!!!


ja nu ska jag checka ut från detta tidsfördriv ^-^

ha det bra gullnosar!

 

Av lollo de du ^^ - 14 maj 2010 08:27

nu måste man ju lägga ut lite låtar!!!!



jaaa ha det bra ;)

 


Av lollo de du ^^ - 14 maj 2010 08:12

hej hej ^^ idag mår jag mkt bättre :D igår mådde jag ju typ illa och hade ont överallt.... vet inte vrf faktiskt, kanske sov  i nån konstigt sätt eller nåt...

så gårdagen bestog mest av att ligga i hängmattan med katten och läsa ^^

[twilight läste jag, och jag såg nog lite konstig ut ifall om någon hade gått förbi, för jag hade a) enorma hörlurar b) skrattade för mig själv och c) sjöng med i låtar....]

^-^ <3

så vad ska alla göra idag då??? jag ska ta en till lugn dag och njuta av att det är en fredag och man inte behöver gå till skolan ;)

jaaaaaa tjo bree då and baiii baiii

 

Av lollo de du ^^ - 12 maj 2010 08:44

hej hej zötnosar! idag är jag ovanligt pigg ^^ nog eftersom att vi inte har nå skola på typ 5 dagar så det blir som ett litet extra lov <3

öppet hus igår var ganska tråkigt (vad annars??) men jag hade iallfall all rätt på tipsrundan xD i own!

jag borde få en godisklubba som belöning ^-^

jag gäspar men är pigg.... hmmmm....


idag ska jag till täbbelitäbban med några småelismåa kompisar ^^

hmmm och jag kanske ska städa mittt rum   


jaaa nus ska jag sluta skriva ^^ hejddåååå

 

Av lollo de du ^^ - 11 maj 2010 15:57

hej hej ^^ nu har man varit på stranden i flera timmar vilket känns lite myskopatiskt efter den låååååååånga  vintern....

men jaja det var superskönt ^^

lite senare får ni se lite foton som jag tog men just nui får ni nöja er med nånting från google <3

hittade världens skönaste bild x)

what are u looking at???

jaa nu ska jag sluta lägga ut tråkiga bilder och börja slösa på andras tid genom att irritera de... xD näää men nu ska jag p åöppet hus och min hämd för att man måste gå till skolan på kvällen blir att när någon frågar mig hur man ska till nåt ställe ska jag säga fel xP i am evil!!!! :D ;)

mohahaha alla treåringar kmr gå in till "fritid i täby" (stackarna...)

jaaaa nu ska jag sluta ödsla eran tidddd.... hejdå!

  


Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards