nightlight

Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

hellojsan alla små utomjordingar som tänker öveerta planet earth

Av lollo de du ^^ - 20 mars 2010 13:39

hej  hej

förlåt att man inte har skrivit på ett tag...

läxor + träning  + kompisar =  lite dålig uppdaterning ^-^

som kompensation ska jag lägga upp lite bilder ikväll!

jag och mamma är inne i stan nu och har precis satt oss ner för en kopp te!

vi har tagit båten från gamla stan till djurgården och det var jättekul! (på dit vägen satt vi innuti båten medans på tillbaka vägen satt vi utanför isolen, medans jag gick runt och fotade allting med mammas mobil ^^)

på djurgården gick vi till rosendal där vi drack en  koppar te (om de säger att det är gratis påtår så får de faktiskt skylla sig själva om man tar flera...)

och åt på våran lilla picknik (frallor med cheddar ost, choklad, bakelser osv.)

det var sååå nammigt ^-^och det blev ännnu bättre av att man  kunde sitta och sola! :)

nu ska vi vila en stund och sen ska vi ut i det sprudlande solskenet och ta oss mot nk och gallerian :D ( i <3 windowshopping)

juste detta har jag ju inte berättat!!!(tror jag???)

jag har fått min hello kitty väckarklocka!!! DEN ÄR SÅÅÅ SÖT!

ännu sötare än vad jag trodde att den skulle vara :P

och det finns flera olika ringsignaler som man kan  välja på :)

jag håller fortfarande på att lista ut hur den funkar men den ringer ju iallafall (och gör att rummet ser ännu gulligar ut!!!)

men jag tänkte försöka liste ut hur man får den att blinka i massa färger...

men vi hörs ikväll ^^ i promise i will write ^^

(förlåt för att detta blev ett bildlöst inlägg men jag kan inte lägga in några bilder

på den här datan)(iallafall inga nya bilder...)

ha det bra puss puss

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollo de du ^^ - 9 juni 2010 16:55

nu har jag nyheter! har skaffat en ny blogg!!! it called juustlikethis.blogg.se så det är bara att strunta i den här och besök min andra istället!! <3 ...

Av lollo de du ^^ - 6 juni 2010 10:03

hej hej på denna gyllende helgmorgon!!! sol sol sol ^^ = me happyyyy sitter och väntar på att lydia ska komma... visste nui att det finns människor som tar en timme att tvätta håret, dusha och kllä på sig medans jag gör det under 10 min... x) yes...

Av lollo de du ^^ - 1 juni 2010 17:09

i am happy!!! om 12 dagar är jag i paris <3 mohahahahaaaaaa jag längtar!!!!! wiiiiii!!!! ;) flygresan är typ 2 timmar men det blir kul iallfall jaa nu ska jag gåå hejdå    ...

Av lollo de du ^^ - 30 maj 2010 08:12

god morgon! är hoss lydia och rushar lite runt här.... vi ska till ett litet fik och äta frukost ^^ nam nam :D it's sunny outside!!!! sunny sunnelisunn ^-^ jaa ska nog gå nu ^^ hejdååå    ...

Av lollo de du ^^ - 29 maj 2010 21:52

goodnight små sweethearts ^-^  sitter och puttar ner lydia från stolen ;) nu ramlade hon ner.... :P och nu sprang hon till sängen! maaahhh thats my life! who said it was easy to be meee??? NOT ME ANYWAYYY!!! :D ok mucho flummileflummoooo ;) har...

Presentation


hej hej! detta är min blogg!!!
hope u will like it :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

favvo reklam (version 2 ^^)
 head and sholders - before it leaves u
 ica
 treo - pshhhhhhhhhhh

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

translate

whats the time???


Ovido - Quiz & Flashcards